Nieuw onderwerp beginnen

Universele connector

De connector werkt fantastisch op mijn TomTom Rider en Windows PC. Lastiger wordt het als je geen Windows, IOS TomTom, Garmin of Sygic (wel leuk) gebruikt. Mijn reismaatje heet Chromebook en mijn fiestapp is Osmand. De laatste omdat Sygic geen fietsroutes ondersteund. 

Nu is het:

Opslaan als.

Extensie bepalen (en onthouden)

De map downloads opzoeken

Je apparaat via USB koppelen

De map op je apparaat zoeken (en onthouden)

Bestand copiëren.

Dat onthouden zou fijn zijn om dit in het profiel op te kunnen slaan. Liefst voor een aantal combinaties van devices. 

Groet,

A3

1 persoon vindt dit idee leuk.

We zijn begonnen vanuit onze passie en dat is motorrijden en reizen, vandaar huidige keuze.

De volgende stap is uitbreiden naar fietsen en wandelen en daar weer speciale functies voor inbouwen.

Vanaf maart/april 2016 staat dit in de planning.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.