Nieuw onderwerp beginnen

route vanuit basecamp naar MyRoute-app

Dag

ik zit met het volgend probleem : een bestaande route uit basecamp overgezet op MyRoute-app wijkt af van het origineel. In de route zit een weg die MyRoute-app aanziet als "fietspad" die niet toegangelijk is voor gemotoriseerd vervoer, veronderstel ik. Deze weg is wel degelijk toegangelijk voor gemotoriseerd vervoer. Hoe kan ik dit toch verwerken zodat de originele route behouden blijft. De route kan je bekijken in mijn openbare routes.

Mvg

D

1 persoon heeft dit probleem

Ik kan hier niet zoveel mee, volgens mij staan de routepunten ook verkeerd.

Of de het is een getrackte route waarbij het tracken niet helemaal goed is gegaan.

Ik heb dat ook geprobeerd , met en gpx bestand en de route klopt voor geen meter meer

Als je het gpx bestand als bijlage toevoegt kan ik even kijken.

Zelfde probleem. Tweemaal een gpx route geupload en beide keren is de route veranderd. Ik had niet verwacht dat Myroute de route zou herberekenen. Of kan ik nog iets doen met instellingen in Myroute zodat deze synchroon zijn met de instellingen in Basecamp?

Een route wordt altijd herberekend op basis van de calculatie van de kaart, in dit geval Google Maps en dat kan afwijken.

Je kan er ook voor kiezen de track te uploaden via 'Trackbestand bestanden', dan wordt er niet berekend, maar de track getoond.

Voor bewerken en/of exporteren naar je GPS moet je rechtsboven wel op 'Gebruik als route' klikken.

Vervolgens kun je de automatisch gegenereerde route vergelijken met de oorspronkelijke track en indien nodig aanpassen.

In deze video-impressie laat ik een track zien via het activiteiten overzicht, maar dat is technisch hetzelfde als een geüploade track:

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.