Nieuw onderwerp beginnen

tracks uploaden naar TomTomrijder

Beste

ik heb een een track opgenomen met garmin. Nu is het de bedoeling om deze zo te houden. Vanuit basecamp heb ik die geupload naar MyRoute-app. Dit staat zo ook in de track-bib. Maar als ik dan er een route van maak dan slaat die route volledig tilt. Dit komt doordat de track enkele wegen gebruikt die nog niet zijn te vinden op MyRoute-app. MyRoute -app biedt dan logischerwijs een alternatief aan. Nu is mijn vraag : kan ik het track-bestand origineel houden en dit gebruiken op TomTom-rider ? Of moet er echt een route van gemaakt worden vooral je dit kan uploaden naar een TomTom-rider. 

Ik heb de route tijdelijk openbaar gezet zodat je ze kan bekijken. 

naam = Track44omzetting-ed2.gpx.

Of bestaat er een andere oplossing voor? 

Dank bij voorbaat

Mvg

Dirk

Ik zou de optie in de video gebruiken om een route gelijk te krijgen aan de gereden track.

Opmerking: de Here kaart van MyRoute-app is hetzelfde als in Basecamp, alleen meer up-to-date omdat bij ons de kaarten elke dag online worden bijgewerkt.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.