Nieuw onderwerp beginnen

route tracken

Hallo,

Ik heb afgelopen weekend, met de fiets 4 routes gereden en laten tracken met mijn iphone. 2 tracks zijn opgeslagen en staan nu ook bij de activiteiten openbaar.

Maar 2 track's ( nota bene gemaakt op mijn verjaardag) zijn spoorloos verdwenen. Ik zag ze zelfs verdwijnen toen ik de historie bij mijn routes opende. Wat kan hier gebeurd zijn?

Dat is heel moeilijk te zeggen.

Ik moet eerlijk zeggen dat we deze melding verder niet krijgen.

Zou u het aub willen blijven proberen en als het probleem zich weer voordoet bij ons willen melden.

Het zou een tijdelijke server storing kunnen zijn, maar we kunnen dat niet terugvinden in de data.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.