Nieuw onderwerp beginnen

toeristische kronkel route

Is er ook een "Toeristische kronkel route maken " zoals in Tyre in MyRoute app ?

3 personen vinden dit idee leuk.

Niet hetzelfde als Tyre.

Je hebt in de TomTom kaart de 'kronkelwegen' optie.

Daarvoor moet je wat meer doen, bijvoorbeeld 4 routepunten zelf plaatsen, maar her resultaat is wel veel beter.

Ik vond die toeristische route optie in Tyre wel fijn werken, kiezen of rondrit,of een route en de lengte en programma deed een voorstel.
ik blijf ook Tyre gebruiken naast myrouteapp , een prima programma en vullen in mijn beleving elkaar aan.

Ik heb de betaalde versie van Sygic als navigatie. Verder gebruik ik (nu nog) de gratis versie van myrouteapp. Is het voor mij nu onmogelijk om 'kronkel' of 'touristische' routes te laten genereren? Met andere woorden: moet ik de Gold versie hebben om via TomTom kaarten een kronkelroute te maken? Zo ja, kan ik deze dan wel weer exporteren naar mijn telefoon om te openen met Sygic?

Ja je moet een Gold member zijn. Ja, het werkt ook met Sygic. Het resultaat is namelijk niet anders dan handmatig een route maken.

Op 16 aug. 2017 € 27.95 overgemaakt voor de ''Testversie" van My-routeapp-Navigatie, waarna ik binnen enkele dagen een toegangscode zou ontvangen, maar tot nog toe niets ontvangen.

Graag even controleren en mij te informeren over de stand van zaken.

Met vriendelijke groeten,

Peter Hissink  

Beste Peter,

Voor informatie omtrent uw betaling en aanschaf van Navigation moet u mailen naar navigation@myrouteapp.com.

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.