Nieuw onderwerp beginnen

routepunt maar geen routelijn.

Hallo,

Ik heb een routebestand ge-upload van Tire naar My Route App.

Van de 32 routepunten worden er 22 afgebeeld met de routelijn (de blaue routelijn) en de rest van de routepunten heeft geen routelijn.

In de linker kolom ROUTEPUNTEN zijn tot punt 22 de kilometers aangegeven en van punt 22 tot 32 staan geen kilometers vermeldt.

Kunt u mij vertellen wat het probleem is?

Met vriendelijke groet,

Jan Janssen

trf
(768 Bytes)

1 persoon heeft dit probleem

Dat komt waarschijnlijk omdat er routepunten staan op wegen waarvan TomTom denkt dat er niet mag worden gereden.

Bijvoorbeeld eigen wegen, of afgesloten wegen.

Er zit niet anders op als ieder routepunt te controleren.

U kunt er ook voor kiezen de Google Maps of Here kaart te gebruiken voor deze route.

Heb ik ook al meegemaakt bestaande route ooit gemaakt in tyre , opgeslagen op pc , in my route app zetten

en alleen de waipoints zien en geen blauwe lijn .Na meerdere keren herhalen lukte dat uiteindlijk wel maar duurde erg lang voor dat de blauwe lijn zichtbaar werd. Wat kan dat zijn? mvgr J.Dokter

Zie mijn vorige antwoord:

Dat komt waarschijnlijk omdat er routepunten staan op wegen waarvan TomTom denkt dat er niet mag worden gereden.

Bijvoorbeeld eigen wegen, of afgesloten wegen.

Er zit niet anders op als ieder routepunt te controleren.

U kunt er ook voor kiezen de Google Maps of Here kaart te gebruiken voor deze route.

Google Maps: OVER_QUERY_LIMIT

krijg deze melding als ik een route open 

Beste peter str,

Kunt u een ticket voor mij aanvragen zodat onze programmeurs hier even naar kunnen kijken?

Christian Orie

Customer Support

Ik heb ook dit probleem met Google Maps: OVER_QUERY_LIMIT. 

mijn routes komen wel uit BaseCamp Exch.

wat is de oplossing? misschien teveel routepunten, maar in iedere route staan maar een 5-tal (vaste punten) de rest zijn 'slapende punten'

grtj,

Luc

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.