Nieuw onderwerp beginnen

éen richting of rondrit

Als ik een bestaande route zoek in mijn omgeving zou het mooi zijn als je dat in één opslag kan zien of het van A naar B is of een rondrit is. Dit scheelt een hoop aan aanklikken, nu zie ik vaak, naar huis, naar werk, naar Gamma enz. dit is leuk maar dit zijn geen interessante routes voor mij, ik zie liever een mooi rondrit in het land en daarbij een teken of icoontje of iets dergelijks waaraan je kan zien dat dit een rondrit is of niet. Ben benieuwd..

De hele trackbibliotheek gaan we nog finetunen en van filters voorzien.

Beste Michel,

Is het mogelijk om een startpunt te kiezen, het aantal kilometers en de richting waarin je wilt rijden. Dat Myroute dan een rondrit genereert op basis van snelste, kortste of kronkelwegen?

ik zie dit in de routeplanner van kurviger.de. Lijkt me een hele mooie feature!

mvg

Paul

hoi Michel,
Als ik de rondrit optie kies wordt er een track gemaakt. Deze komt echter in de route map te staan als route-track. Converteer je deze dan naar een route staan zowel de track als de route in de route map. Je kan dan niet meer de rondrit track zichtbaar maken via de track logs. Lijkt me logischer dat deze in de track map komt te staan en niet in de route map.
Ik woon aan zee en de rondrit stuurt me toch het kanaal over ondanks dat bij te vermijden alles aangevinkt staat. Misschien een optie om het kwadrant waarin hij dient te zoeken wat groter te maken of zelf te kiezen?
grtjs

hey Michel,

Maak in rondrit een route. Bewerk deze daarna in mijn routes.kijk alles nog is na route punten goed plaatsen enz..exporteer de route naar mijn gps tom tom 400 en wat blijkt hij maakt daar een lus die niet op mijn route in mra staat.Heeft dat met de instellingen van mijn gps te maken?

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.