Nieuw onderwerp beginnen

Na connector update v-3.0 geen export route mogelijk

Na het updaten van de connector export routes, kan ik nu geen routes meer exporteren naar mijn tomtom rider 5. Krijg melding export route mislukt en check of je de knop van importeer routes op je tomtom hebt ingedrukt om de routes te kunnen exporteren. Voor de update had ik hier geen last van. Bij mijn weten heb ik bij mijn tomtom 5 hier geen knop voor om dit in te stellen. Deze melding krijg je ook als je route exporteert en je navigatie niet is aangesloten

Volgens mij heb je ook een ticket aangemaakt en hebben we daar op geantwoord.

De eerste vraag van onze kant is of de TomTom Rider wel herkent wordt door je computer.

Bij ons gaat de export naar de TomTom Rider 5 wel zonder problemen.

Misschien wil je op het ticket reageren, dan houden we één lijntje aan.

Ja volgens mij wordt mijn tomtom wel door de computer herkent internal (E)
vanuit Tyre kan ik wel routes exporteren

ik heb hier het zelfde probleem. mijn tomtom rider word degelijk herkent door de pc. Maar ik krijg steeds dezelfde foutmelding

Er is idd een probleem met de export naar de TomTom Rider, excuses hiervoor, er wordt aan gewerkt.

Update uitgevoerd en het probleem is opgelost, dank.

Gelukkig!

Als ik vanuit MyRoute app een route wil exporteren via de knop exporteren, krijg steeds de melding voor een update van 'Connector'. Ondanks een succesvolle installatie, blijft deze melding komen en kan ik niets exporteren naar mijn Tomtom rider 400.

Beste Louis 

Deze error deed zich voor bij Mac gebruikers. Is zojuist opgelost!

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer support. 

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.