Nieuw onderwerp beginnen

TomTom kaart bij knop vermijden meerdere vinkjes activeren werkt niet

Ik wil in de TomTom kaart met de knop vermijden meerdere vinkjes activeren. Bijvoorbeeld vermijd tolwegen en als tweede snelwegen. Echter wordt er maar 1 vinkje actief. Bij de Google en Here kaarten werkt het wel goed. Is er sprake van een bug?

4 personen hebben dit probleem

Dat is helaas een beperking van de TomTom services, misschien dat er nog een aanpassing komt, maar dat kan k niet beloven.

3 personen vinden dit leuk

ik liep hier ook tegenaan en het is nu dus al 3 maanden bekend bij TomTom (?) Hoe krijgen we hun zover dit aan te passen?

Ik geloof nog wel dat dit er uiteindelijk zal komen. TomTom moet in de nabije toekomst toch echt wel iets van een overhaul van hun Map tool ondernemen naar mijn verwachting.

Ik zie dit ook als ik mijn route vergelijk in de app met TomTom en Here maps en met Tyre waar ik de optie snelweg vermijden aanzet.. Zeker in met RTE66 files waar ik bewust kies om geen interstate te rijden lukt mij dit in de app nog niet. Wie hulp weet mag het zeggen

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.