Nieuw onderwerp beginnen

.GPX bestand op de iMAC overzetten naar de TomTom Rider 400re

Kan het zijn dat .GPX bestanden die ik maak op de iMAC niet op de TOMTOM rider 400 geïmporteerd kunnen worden? 

Het maken van de route op de iMAC gaat probleemloos.

Ronald.

Dat is geen probleem, misschien vergeten om op 'import route' te klikken in je TomTom?

Ik werk op een macbook en mij lukt het ook niet om routes vanuit myroute app naar mijn rider 410 te exporteren. Nu moet ik de route opslaan op mijn computer en vervolgens mbv tomtom mydrive via de cloud naar mijn toestel sturen. Al contact gehad met tomtom om aan te geven dat mijn macbook de rider niet ziet als externe opslag (ik kan overigens wel verbinden met tomtom connect). Ze erkennen dit probleem, maar omdat er weinig klachten over zijn, geven ze het geen hoge prioriteit om dit op te lossen. Misschien dat ik daarom ook geen routes vanuit myroute app kan exporten naar mijn toestel?

Beste Kenneth de Graaff,

De afgelopen paar dagen was er een storing bij TomTom. Deze is als het goed is nu opgelost. Kunt u voor mij nog een keer kijken of hetzelfde probleem zich voordoet bij u? Zo ja dan gaan wij verder aan de slag en maak ik van uw post een ticket. Ik wacht graag uw antwoord af.

Met vriendelijke groet,

Christian Orie

Customer Support

Als ik de route van My route app in gpx wil exporteren, en mijn tom tom 400 aansluit op de imac, wordt deze niet door de connector app herkent. Op het scherm van de tomtom staat vervolgens dat ik MyDrive moet gebruiken om routes te importeren.

hopelijk heeft u een passend antwoord of oplossing, mogelijk doe ik zelf iets fout.

met vriendelijke groet,

Peter

Ik heb de update van TomTom nog niet geinstalleerd, omdat ik heb gehoord dat hier bugs in zitten. Wel contact gehad met TomTom en zij hebben onderstaade link doorgegeven voor dit probleem. Ik heb het zelf nog niet getest.

http://nl.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/20585/~/hoe-zet-ik-routes-over-naar-mijn-tomtom-rider-navigatiesysteem%3F

Ik heb hetzelfde probleem. Mydrive herkent GPX bestand van Myroute niet. Werk op Imac Mvr Jan

Heb hetzelfde probleem en ook veelvuldig contact met helmdesk TT gehad.

Uiteindelijk oplossing van 'Android File Transfer' gebruikt en nu kan ik wel route's exporteren maar is de TT nog steeds niet te vinden in Apple Finder.

Al met al geen schoonheidsprijs, maar het werkt.

En bovenal het is heerlijk motor-rij-weer

bedankt Kenneth, ik ga het proberen met de link.

Het is mij ook gelukt met behulp van de link, maar TT is idd niet te vinden in de Apple finder. Als je de TT aansluit moet je op importeer routes drukken, maar nog niet op gereed. De Apple File Transfer opent dan en dan kan je ook vanuit MyRouteApp exporteren naar je TT.

Beste Myroute gebruikers. Ik heb een heel oude versie van Safari en GPX bestanden downloaden lukte me ook niet. Tip: Gebruik Firefox dan werkt het gewoon. Firefox is open source en gratis internet browser. Gr Jan

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.