Nieuw onderwerp beginnen

Tripy-formaat

Dit is al eens ergens aan bod gekomen maar ik haal deze oude koe toch even uit de gracht. 

Ik ben zo één van de zeldzame Tripy gebruikers. Ik beheer ook het onafhankelijke Tripyforum en ben ook bètatester van de nieuwe softwareversies.

Op het eerste zicht lijkt dit een dinosaurus van een gps maar als je er eenmaal mee weg bent, besef je pas hoe goed dit concept/toestel eigenlijk wel is. 

Mochten jullie dus de tijd en de moed vinden om ook naar het Tripyformaat om te zetten, zouden een paar enkelingen jullie eeuwig en een dag dankbaar zijn.

Dat is toch ook wel wat, hé ;-)

1 persoon vindt dit idee leuk.

We hebben een ToDo lijst van Den Haag tot Amsterdam en daar staat ook de Tripy in, ik moet eerlijk zijn, het staat niet hoog op de lijst, maar in 2017 moet het toch wel gereed zijn.

Ik kan nog wel wachten tot in Amsterdam, hoor.

komt er dit jaar nog een Tripy kaartversie?

Ze zijn nog niet in Amsterdam, hé :-)

Nu de overlay van Michelin er is, heb je eigenlijk al een beetje de Tripy-kaarten. 

Tripy formaat zou inderdaad zeer welkom zijn en we hebben nog 9 maanden te gaan in 2017 MAAR wat ook een optie zou kunnen zijn in deze applicatie is dat we ook eeen bolleke-pijl route zouden kunnen afdrukken zowel voor TomTom als voor Garmin. Ik zou er zelf 50 € voor willen crowdfundingplatform ! ( in juli 2017 is er rally vanuit Luik voor oude motoren van voor 1945 naar Bratislava en dan is een papieren GPS wel op zijn plaats )
Michelin kaarten zijn oké, maar er zijn zoveel meer "groene" wegen dat zij niet vermelden. Zo mogen ook updaten 
Effe een duw geven om dit onderwerp en dus de uitwisseling met formaat Tripy mogelijk te maken en te ondersteunen ! Dank

Ja, inderdaad een heel goed idee, in onze club ook menig Tripy rijder (mijzelf ingerekend),

de tripy kaarten (roadtracer pro) zouden een extra info betekenen voor het maken van mooie routes.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.