Nieuw onderwerp beginnen

Inloggen op android app lukt niet

Inloggen op de web-app gaat prima,

echter op de android app niet.

("inloggen mislukt, controleer de gegevens")

Heb al geprobeerd eerst uitloggen op de web-app,

maar maakt geen verschil.

Ik neem aan dat de inloggegevens identiek zijn !?

Wie weet raad ??

1 persoon heeft dit probleem

Gegevens zijn hetzelfde, ik zou het wachtwoord kopiëren en plakken en naar jezelf toe mailen. Mail openen vanuit je smartphone en vervolgens weer kopiëren en plakken in de app. Via mijn account kun je ook je wachtwoord aanpassen.

Hoi Michel,

Bedankt voor het meedenken.

Password knippen/plakken kan niet, maar heb de oplossing gevonden.

Het lijkt erop dat de web-applicatie wel leestekens accepteert in het password, maar dat de android app daar niet mee om kan gaan.

Groeten, Dirk

Ik snap het niet: ik heb zojuist op een Windows-computer mijn wachtwoord veranderd.

Het nieuwe wachtwoord begint met een Hoofdletter, daarna 4 kleine letters, dan het %-teken en daarna twee cijfers. Na een paar keer proberen en nog een keer nieuw wachtwoord per mail opvragen is het gelukt om opnieuw in te loggen op de PC, maar op de Android-app kan ik niet meer inloggen ... :-(

Ik snap het niet: ik heb zojuist op een Windows-computer mijn wachtwoord veranderd.

Het nieuwe wachtwoord begint met een Hoofdletter, daarna 4 kleine letters, dan het %-teken en daarna twee cijfers. Na een paar keer proberen en nog een keer nieuw wachtwoord per mail opvragen is het gelukt om opnieuw in te loggen op de PC, maar op de Android-app kan ik niet meer inloggen ... :-(

Vervelend om te horen Jaap, maar geen zorgen het is zo opgelost. Rechtsboven in uw browser ziet u uw naam staan. Klik hier op en klik op 'mijn account'. Vervolgens kunt u op deze pagina uw wachtwoord wijzigen naar een alternatief dat wel werkt!

Goed advies, maar het lukt me überhaupt niet meer om mijn wachtwoord te veranderen. Help me maar. Mijn inloggegevens zijn:

***PLAATS NOOIT UW INLOG DATA OP HET FORUM***

Op windows werkt het wel, maar kan niet meer veranderd worden.

Op android kan ik helemaal niet meer inloggen.

Hellup!

Jaap

Beste Jaap,

Ik heb even uw post aangepast zoals u kunt zien. In ieder geval zou op de manier die ik u eerder heb aangegeven uw inlog gewoon gewijzigd moeten worden. Bij welke stap gaat dit probleem voor u mis?

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.