Nieuw onderwerp beginnen

Track vs Route /Trackbibliotheek

Voor mij blijft het openbare Track verhaal niet helemaal uit de verf komen binnen "MyRoute-app" 

Ik blijf het lastig vinden dat je uit gereden tracks niet de "foutjes" kunt halen voor dat je ze openbaar zet. 

Misschien moet ik er overheen stappen om een track pas openbaar te zetten als hij redelijk goed is en moet ik meer meegaan in de stroming pluur maar op het net we zien wel wat er van komt.

Op zich vind ik dat wel een verarming voor dit deel van de app. Je ziet nu toch een wildgroei ontstaan met tracks die eigenlijk nergens overgaan.

Hier en daar waren er wat berichten over een beoordelingssysteem voor openbare tracks. Ben heel benieuwd wat de status daarvan is.

Persoonlijk zou ik het mooi vinden als de gereden tracks toch op een of andere manier aan te passen zijn (keer verkeerd rijden verwijderen enz)

Want het track mechanismen met de foto momenten enz is op zich heel mooi.

Ik weet dat er vol ingezet wordt op de tracks maar sneeuwen de routes (openbaar) nu niet een beetje (bewust of onbewust) onder en verdienen deze niet ook een RouteBibliotheek?

Ik ben ook niet geheel overtuigd van de huidige werkwijze van de openbare tracks. Voor mij is het ook een rommeltje. Ik kijk er daarom ook nooit in.

Je maakt van een gereden track een route, de route kun je zelfs vergelijken met de oorspronkelijke track en aanpassen.

Dat doe je in een paar minuten (zie video) en is zelfs veel sneller en beter als een willekeurige route van het Internet plukken die je vaak ook moet aanpassen, uploaden, converteren en exporteren...

Dat is zeker geen rommeltje...

Waar wel een grote verandering in gaat komen is de filtering van activiteiten en trackbibliotheek om makkelijker tracks te vinden waar je wat aan hebt, maar alles op zijn tijd, we kunnen niet toveren.

De opgenomen track komt in de bibliotheek te staan en daar kan je als gebruiker helemaal niets meer aan veranderen. Jouw verhaal hoe je van een track een bruikbare route maakt is deze context gewoon niet relevant.

Dat de opgenomen track in de bibliotheek komt te staan is een leuke feature maar als eigenaar moet je ook de kans hebben om de schoonheidsfoutjes en/of de aanrijroute vanaf je eigen huis te kunnen verwijderen.

Je krijgt dan veel 'schonere' tracks om te delen en daarmee potentieel interessanter voor anderen

Met rommeltje bedoel ik dat er veel 'test'tracks in staan. Tracks die dus verder geen andere functie lijken te hebben dan te kijken of de opnamefunctie naar behoren werkt. 

Snap dat je eenvoudig Tracks om kunt zetten in Routes en dat is ook heel mooi maar het feit blijft dat als ik een Track aan lever met bv veel stukken waar ik verkeerd gereden ben deze ook in de route terug komen en je die dan dus als nog moet aanpassen.

Ik zou graag de gebruiker van mijn Track's willen ontzorgen door deze "foutjes" al uit mijn track te halen waardoor een andere gebruiker dat dus niet meer hoeft te doen tijdens /na het omzetten van mijn track naar zijn route.

Begrijp me niet verkeerd ik snap dingen tijd nodig hebben maar dit is een puntje waar ik nog wat mee worstel.

Voor mij blijven er nog genoeg dingen over om het over het geheel nog steeds een mooi product te vinden. Uiteindelijk zal ik misschien niet alles voor 100% gebruiken maar dat zie ik zeker niet als een probleem

Ben het er mee eens dat het prettig zou zijn om met je track als een goede route te kunnen presenteren.
Heb vorige week een track in Nideggen gedaan.
Daar achteraf wat extra momenten aan toegevoegd i.v.m. een afgesloten weg en deel van de route waar je weekend niet overheen mag. Dus zo kan je het ook voor gebruikers wat werkbaarder maken.
En zet de testtracks lekker op prive.
Laatst ook gedaan met groot aantal testtracks.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.