Nieuw onderwerp beginnen

Naamgeving route + direct starten

Goedemiddag,

Ik heb de app al een paar keer gebruikt en het bevalt me prima. Echter, twee dingen vind ik wat minder handig: 

1)  Het van te voren een naam moeten geven aan de route. Zou het niet mogelijk zijn de naam van de route automatisch te laten gebeuren, afhankelijk van het begin en eindpunt? Bijvoorbeeld: Den Haag (NL) - Evry (FR). 

2)  Als ik een nieuwe route wil beginnen duurt het altijd een halve minuut ofzo. Waarschijnlijk om motorrijders de tijd te geven om hun handschoenen aan te doen denk ik, maar voor mij als automobilist niet echt handig. Zou het een optie kunnen worden waarin je zelf kan instellen om de route direct te starten of pas na die 30 seconden?   

Hallo David,

1) Als wij dit als automatisch zouden implementeren dan ben ik bang dat andere gebruikers dit juist weer als iets veervelends zullen ervaren. De manier waarop er op dit moment een eigen naam gelijk kan worden gegeven is een functie die veel gebruikers juist weer wel wilde hebben des tijds. U kunt altijd nog de naam van uw route aanpassen in uw profiel nadat deze klaar is.

2) Ik ondervind dit zelf ook aangezien ik ook geen motor gebruik voor het rijden. Op dit moment kunt u het start interval veranderen naar 10 seconden bij de instellingen van uw app (tandwieltjes bovenaan). Wellicht dat hier ook een optie voor 0 seconden aan kan worden toegevoegd. 

Uw suggesties staan in ieder geval genoteerd!

Met vriendelijke groet,

Christian Orie

Customer Support

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.