Nieuw onderwerp beginnen

Beschrijving bij Route

Misschien een idee om de mogelijkheid (document of tekst) toe te voegen om wat uitleg bij een gemaakte route of wat info te kunnen plaatsen zoals bijv. om de hoeveel km de stops (eten,drinken) of bezienswaardigheden, zoveel km mogelijk om te tanken, info als wat klein geld voor de pont meenemen, of wat voor rit het is een toer of sportief, de te rijden wegen snelweg of lekker binnnen door 60/80 km wegen en noem maar op wat je allemaal kan melden. 

Zodat de gebruiker van de route weet waar er getankt, gegeten/gedronken of waar iets leuks te zien is of de omgeving waar gereden word landelijk, stedelijk enz.

2 personen vinden dit idee leuk.

Dat klinkt inderdaad as een goed idee! Zelf zie ik het dan als een social feature op onze website aangezien jammer genoeg deze extra informatie niet kan worden gexporteerd naar navigatiesystemen. Maar prima suggestie, hij staat genoteerd!

Met vriendelijke groet,

Christian Orie

Customer Support

Voeg langs de route momenten toe.

Hier kun je tekst inbrengen zowel als omschrijving en daarna onderaan.

Je kunt dus bv een moment aanmaken voor een tankstation waarbij je de naam en locatie kan opgeven.

Of er ook een parkeerplaats bij is, etc. je kunt ook nog een foto van het station toevoegen

Met vriendelijke groet,

Fons Witte

Bedankt voor uw suggestie! Via het forum en tickets van gebruikers verzamel de feedback die ik tegen kom. Vevolgens nadat de waarde van een suggestie genoeg gewicht heeft voor een bespreking leg ik het in zijn geheel voor aan het team. Route customization is het speerpunt voor de volgende keer en ik zou daarvoor graag nog uw wensen willen weten :)!

Het grote tegen argument is dat routes veel minder worden bekeken dan tracks op bijvoorbeeld activiteiten. Hierdoor zouden dergelijke features for routes dus eigenlijk overbodig zijn. Routes worden natuurlijk vol op gedeeld tussen gebruikers, maar dit gaat meestal niet op een manier waarbij men elkaars profiel bekijkt. Ik zou daarom graag willen vragen aan u welke voordelen u verwacht te ervaren door deze feature? Verwacht u veel gebruik te maken van deze feature? En overige opmerkingen worden erg gewaardeerd!

Met vriendelijke groet,

Christian Orie

Customer Support

Natuurlijk maak je in principe de route in MyRoute-app om deze vervolgens in een navigatie systeem te laden.

Alleen is het gebruik ook breder.

Ik zet ook vaak routes uit die ik laat rijden door anderen vanuit een routeboek.

In dat geval gebruik ik de web applicatie om de route uit te zetten en na te rijden.

Daarna exporteer ik de route naar een pdf bestand.

Wat ik dan gelijk mis is de pijlen (links, en rechtsaf, rechtdoor, etc..)

Daarnaast wil ik dan graag zoals de starter van deze trend aangeeft beschrijving toevoegen of iets anders op schrijven of bijv. bij een puzzelrit verwijzingen.

Dit lukt alleen met veel moeite aangezien de pdf alleen via heel veel moeite, omwegen en met computer kennis is te beperken.

Kortom een route beschrijving met pijlen voor de aanwijzing is een eerste verzoek.

Daarnaast is het kunnen exporteren naar een bewerkbaar bestand (bijv. Word of Excel) een tweede verzoek.

Met vriendelijke groet,

Bert

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.