Nieuw onderwerp beginnen

Met 2 users aan een route werken (niet tegelijk)

Samen met mijn vriend ben ik bezig een route uit te zetten, we willen beiden aan de route kunnen werken. Op dit moment is de enige manier, die bij ons bekend is, de optie 'gebruik als route' die een kopie van de route maakt. Hierdoor krijg je verschillende versies van de route en moet je goed in de gaten houden welke versie de laatste is.

Een mooie oplossing zou zijn: Ieder lid van de groep kan de route aanpassen, echter kan maar één lid tegelijk aanpassingen doorvoeren. (Helemaal mooi zou zijn als de andere leden de wijzigingen 'live' zien gebeuren)

Als iemand een andere manier weet om dit mogelijk te maken hoor ik dat graag!

1 persoon vindt dit idee leuk.

Beste mslijkhuis,

Dit is een prima suggestie voor MyRoute-app. Onlangs kwam dit thema ook op bij een bespreking :) 

Het tegelijkertijd aanpassen van een route is echter een best uitgebreide feature die lastig is om op een juiste manier te implementeren. Mocht de gelegenheid zich voor doen dan hopen wij om toch deze functionaliteit in de toekomst aan MyRoute-app te kunnen toevoegen.

Met vriendelijke groet,

Christian Orie

Customer Support

Beste medewerker Customer Support,

Ook ik zie deze functie als gewenst. En het is niet noodzakelijkerwijs direct gelijktijdig aan 1 route werken, maar gezamenlijk de toegang hebben tot één en dezelfde route.

Zeg maar schrijf rechten geven op een route welke in mijn profiel staat.
Dit zou mijn inziens via een groep kunnen. Dus de route in de groep plaatsen waardoor alle groepsleden deze route kunnen bewerken. En dan niet via een kopie, maar echt die route bewerken.

Voor vragen, ik ben bereikbaar.

Christian, 

Bedankt voor je reactie.

Het ging mij niet om het gelijktijdig aanpassen van een route, maar wel het aanpassen van een gedeelde route.

Goed om te horen dat dit onderwerp al eerder is besproken, ik hoop dat deze functionaliteit uitgewerkt en gerealiseerd zal worden. Tot die tijd zullen we het helaas met de kopieer-optie moeten doen. 

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.