Nieuw onderwerp beginnen

telkens een foutmelding met een route die gewerkt heeft.

TT 400: Engine error while executing route request: NO_ROUTE_FOUND

Ik krijg bij inladen route telkens bovenstaande melding. Ik heb de route zonder fouten in MYROUTEAPP gehad een paar dagen terug. Nu wil ik er wat aan wijzigen en nu werkt het niet meer.

Wat doe ik fout ( want ik denk niet dat het probleem bij jullie zit ).

1 persoon heeft dit probleem

TT 400: Engine error while executing route request: NO_ROUTE_FOUND

Hoe kan ik dit probleem verhelpen wat gaat hier mis.

Deze error wordt veroorzaakt door de specifieke route calculatie van TomTom. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat er wegwerkzaamheden aan een gedeelte van een weg zijn op uw route. TomTom laat in dergelijke gevallen niet toe dat er een route kan worden gecreëerd over dit weggedeelte. In deze gevallen raad ik u aan om Google Maps of HERE als een alternatief te gebruiken. 

Bij mij doet Google maps het ook niet, de route punten netjes op straat gezet. Google Maps: ZERO_RESULTS 

Ik krijg regelmatig deze fout: Google Maps: ZERO_RESULTS 

Met name als ik een route over de Stelvio wil maken. Bij de eerste de beste scherpe bocht houd de lijn op en gaat hij niet verder met berekenen. Wat doe ik fout?
Wil dit product als het goed werkt best kopen maar niet met deze fouten er in.

Gr.

René

Deze melding krijgt u als er een weg afgesloten is voor verkeer, dan is er geen routecalculatie mogelijk.

In de Here kaart is wel een mogelijkheid ingebouwd: http://ondersteuning.myrouteapp.com/support/solutions/articles/12000011685-16-handleiding-here-toolkit-gold-

Oke, bedankt voor de duidelijke uitleg. Inmiddels een zeer tevreden gebruiker.

gr.

René

Fijn om te horen René!

Dag 

ik heb bovenstaande foutmelding ZERO RESULTS ook, Ik werk met een MAC book pro en google maps Als ik gebruik maak van een windows machines eveneens Googlemaps heb ik dit euvel niet? Bijzonder want ik heb via de verkeersdienst USA informatie dat weg niet afgesloten is of verbouwd wordt.

groet

Sake

Deze melding krijgt u als er een weg afgesloten is voor verkeer, bijvoorbeeld bergpassen, dan is er geen routecalculatie mogelijk.

In de Here kaart is wel een mogelijkheid ingebouwd: http://ondersteuning.myrouteapp.com/support/solutions/articles/12000011685-16-handleiding-here-toolkit-gold-

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.