Nieuw onderwerp beginnen

Veerponten meenemen in route kaart here

Goedemorgen,

Het zal vast heel makkelijk zijn maar ik rij zelf met een tomtom rider 400. Nu wil ik de route ook voor mijn garmincollega's geschikt maken, echter in de tomtom kaart kan ik wel veerponten meenemen en in de here kaart niet.

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Tim

2 personen hebben deze vraag

Hi Tim,

De HERE kaart kan helaas geen veerponten opnemen in de routecalculatie. U kunt echter gewoon de TomTom kaart blijven gebruiken en de route exporteren als GPX bestand. Dit routebestand zal ook gewoon prima functioneren op Garmin apparaten. 

Zorg er wel voor dat er geen routepunten op kritische plaatsen staan. Deze kritische plaatsen kunnen voor routeafwijkingen zorgen.

De tegenwoordige Garmin rijders gebruiken BaseCamp als route software, onder bewerken en opties kan je veerboten vermijden aan of uitzetten. 

@Pieter

Dat klopt maar voor een toertocht waarbij op locatie de route geüpload wordt is dit niet van toepassing. Nu zag ik van de week dat veerponten wel worden meegenomen dus probleem is opgelost.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.