Nieuw onderwerp beginnen

Routelab, geen oorspronkelijke track na "Gebruik als route"

Beste

In verschillende filmpjes zie ik dat je de oorspronkelijke track als overlay kunt gebruiken om de berekende route te controleren.

Bij mij blijft de lijst met tracks echter leeg nadat ik op gebruik als route heb geklikt.

Dus geen "Oorspronkelijke track"?

Hi Jack Houben,

Het ziet er naar uit dat er inderdaad iets fout gaat op de website. Het tonen van een oorspronkelijke track hoort aanwezig te zijn. Ik heb zojuist een melding gemaakt bij onze developers en u kunt binnen enkele uren van ons een herstel van deze functie verwachten.

Kind regards,

Christian Orie

Customer Support

Hallo Christian,

Het werkt nu wel voor een track die ik heb ge-upload.

Voor wat betreft de tracks uit de activiteiten en routelab wordt er nog steeds geen oorspronkelijke track getoond...

Bedankt voor uw melding Jack,

Ik zal deze wederom doorspelen naar onze developers!

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.