Nieuw onderwerp beginnen

POI of tussenpunt toevoegen tussen twee punten op het scherm ?!

Zoals de titel zegt : ik had graag een punt gevoegd tussen twee punten bv tussen punt 25 en 26, zonder dat dit punt wordt toegevoegd aan het einde van de route en zonder dat ik dat dan moet verslepen in de linker kolom achter punt 25.

Twee redenen : 

1/ ik zie een toffe POI tussen punt 25 en 26 ( een kasteel/restaurant/… )  dan wil even tussen 25 en 26 omrijden naar deze POI.

2/ ik merk een verschil tussen TomTom en Here en wil een punt toevoegen om beide systeem te dwingen om dezelfde route te volgen ( er willen tussen beide systemen wel eens een groot verschil zijn, vooral als het type route bij de ene motard verschilt van de andere ).

Oplossing zou kunnen zijn : punt  25 en 26 selecteren met de Alt of Ctrl toets zodat het programma automatisch een punt 25bis plaatst op die route. Vervolgens punt 25a verslepen naar de toffe POI.  De nummering dan zijn werk laten doen zodat 25a 26 wordt en 26 wordt 27…...

Dank

Prima suggestie! Een dergelijk systeem ligt intern bij ons al in de besprekingen.

Kind regards,

Christian Orie

Customer Support

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.