Nieuw onderwerp beginnen

Video toevoegen bij moments

Allereerst, geweldig wat jullie tot zo ver hebben gemaakt, een mooi platform om een route te maken, rijden en te herrinneren door momenten toe te voegen aan de routes.

Alleen bij momenten mis ik een beetje de mogelijkheid om video's (embedded) toe te kunnen voegen aan de routes, terwijl als je een post op het forum zet dit wel kan :P

Ik hoop dat die mogelijkheid ook toegevoegd kan worden.

Keep up the good work

Ik ben het helemaal met u eens en hoop dat wij deze service in de toekomst ook voor onze gebruikers kunnen aanbieden.

Momenten die via MyRoute-app worden toegevoegd komen binnen op onze eigen database. Momenteel stijgt ons gebruikersaantaal erg rap waardoor wij vrezen dat het vrijgeven van video-momenten voor een overload van onze database kan zorgen. Vorige week bijvoorbeeld hadden we een grappenmaker die 2000 momenten via een script aan onze database toevoegde. Zoals u kunt begrijpen lag daardoor onze server tijderlijk eruit.

Video's via ons forum daarentegen worden verzorgd door een externe database genaamd 'Freshdesk'. Zij hebben een gigantische capasiteit momenteel waardoor er veiliger met video's kan worden omgegaan. Ons doel binnen 2017 is ook om onze database by MRA tot deze standaard te verhogen. Momenteel is dit echter nog niet het geval waardoor wij nog steeds met simpele foto's moeten omgaan. Nogmaals een grote wens voor de toekomst!

Het embedden van video's is een optie. Echter zouden wij liever in een keer een video optie intern toevoegen voor onze gebruikers om verwarringen tegen te gaan :)

Hi,

Bedankt voor je antwoord, als jullie een eigen videofunctie maken zijn jullie dan het wiel niet opnieuw aan het uitvinden? Dat zou zonde zijn van capaciteit, niet alleen in de server maar ook in de ontwikkeling. Zelfs freshdesk (dit forum :P) maakt enkel alleen gebruik van embedden.

Iedereen is bekend met youtube, is volledig gratis en je kan er super makkelijk naar uploaden en delen via embedden. Ik als gebruiker zou er liever de voorkeur aan geven om via embedden video's toe te voegen zodat ik dingen ook niet dubbel hoeft te doen (en naar youtube en naar myroute uploaden)

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.