Nieuw onderwerp beginnen

Leden aan Groep toevoegen werkt slecht

Hoi,

Ik krijg meer dan de helft van de tijd na het invullen van een correct email adres om een vriend uit te nodigen de melding dat ik een email adres moet invullen..... 

Meerdere email adressen werkt ook niet en na het per stuk verzenden van 6 personen staat onder verzonden uitnodigingen 0. En dan blijft ook zo. 

Van de 6 hebben 4 niks ontvangen, eentje heeft gereageerd en dat zie ik. Nog een heeft gereageerd en die zie ik niet. Dus ik denk: ze reageren niet. Waarom? 

Zowel getest onder Firefox als Google Chrome. 

Hebben meer mensen dit? 

gr Marten 

Ik kan dat probleem niet reproduceren. 

Hier kan ik op alle PC's en met alle browsers gewoon een email invullen en op verzenden klikken, alle email komen aan, het is aan de geadresseerde vervolgens de keuze wel of niet te reageren.

Dank voor je antwoord. Zoals ik aangaf geven een paar aan dat ze niks ontvangen hebben (ook niet in de Spam). Verzonden uitnodigingen blijft bij mij op 0 staan zoals hierboven gemeld. Terwijl ik mensen uitnodig. Ik zie je (late ...) reactie in de mail. Klik op de link, wil antwoorden, dus moet ik inloggen (meld je aan link).. gaat niet, ik blijf op dezelfde pagina uitkomen. Pas nadat ik de url wegveeg en via myroutapp.com ga en inlog, dan kan ik antwoorden. Mij software is up to date en ik weet wat ik doe. 

Het zal allemaal. Ik blijf deze website omslachtig en warrig vinden. Niemand in mijn omgeving (ik heb ze natuurlijk gepushed, meld je rechtstreeks dan maar aan)  wordt er warm van.

Het feit dat jij als maker na 2 week reageert en niemand anders geeft ook te denken. Er is geen community sfeer. Ik geef de warrigheid van de site daarvan de schuld. Had er een fatsoenlijk forum onder gezet, zoals we ze allemaal kennen (MF, GPS, GS forum, etc). Deze zogenaamde kennis pagina's met vanalles doorelkaar is geen doorkomen aan. 

Jullie hebben een mooi product gemaakt, werkend in de cloud, maar man wat een gezoek en wat een learning curve. Je lijkt Garmin wel ;)

(Routelab ..... we zitten hier niet op de universiteit. Waarom niet Mijn Routes?)

vr gr Marten 

Wat we ook doen, de mail blijft gewoon binnenkomen als we iemand uitnodigen via email, misschien wordt er bij u wat tegengehouden door virusscanner of firewall, dat is voor ons moeilijk te bepalen.

We hebben verder niemand gehoord met dit probleem.

De ontvanger moet idd eerst registreren als hij of zij geen MyRoute-app account heeft, het is een besloten platform, daarna kan desbetreffende de groep bekijken en eventueel lid worden.

Dat de verzonden uitnodigingen op 0 blijft staan is idd een bug, een programmeur zal er naar kijken, bedankt voor het melden.

Het overige, warrig, geen community sfeer, onfatsoenlijk forum, learning curve..., dat onderschrijven wij niet en dat krijgen wij ook niet terug van onze gebruikers, juist integendeel.

U gebruikt een gratis platform met enorm vol mogelijkheden, voor alle platforms met zoveel functionaliteit geldt dat je even de tijd moet nemen om het eigen te maken.

Waar nodig de handleidingen raadplegen.

Alle handleidingen staan gewoon duidelijk onder elkaar: http://ondersteuning.myrouteapp.com/support/home

Bijna alle functies worden daarin stap voor stap omschreven.

Dank.

Verzonden uitnodigingen gaan omhoog als je een reeds geregistreerde gebruiker uitnodigt.

Blijft op nul als je iemand uitnodigt die zich nog niet geregisteerd heeft. 

Omdat ik mensen uitnodigde die nog niet een account hadden stond ik op het verkeerde been: mensen zeggen miks ontvangen te hebben (ja, idd lastig controleren) en de teller bleef op 0. 

Dit staat in de mail:

"Je bent uitgenodigd om lid te worden van Rijnridders op MyRoute-app. Log in om de groepspagina van Rijnridders te bekijken en de uitnodiging te accepteren of te weigeren."

Ik zou daarin zeggen "Je hebt een MyRoute account nodig om lid te kunnen worden van de Rijnridders: log in met MyRouteApp account of maak een account aan om de groepspagina van Rijnridders te bekijken en de uitnodiging te accepteren of te weigeren."

Wat mij betreft case closed

Marten

Bedankt voor de tip.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.