Nieuw onderwerp beginnen

breadcrumbs navigation

Hoi,

Momenteel werk ik per reis met mappen.

Wanneer ik een route open/bewerk vanuit een map dan staat boven de kaart "Mijn routes / naam bestand". Wanneer ik terug naar de map wil dan kan dit niet of ik moet via de hoofdmap gaan ofwel drukken op de "terug" knop van de browser.

Zou het niet handig zijn moest " Mijn routes / naam bestand" vervangen worden door "Mijn routes / naam map / naam bestand", beetje zoals in de Windows verkenner, dus de "breadcrumbs navigation".

Alvast bedankt,

Luc

2 personen vinden dit idee leuk.

Daar is idd een verbetering mogelijk, hij staat op onze todo lijst.

1 persoon vindt dit leuk

Misschien ter aanvulling:

Als je natuurlijk heel veel submappen krijgt, dan wordt de breadcrumb erg lang.

Misschien is het een idee om dan de eerste 5 letters van een map weer te geven en wanneer je eroverheen hovert, deze uitschuift en de hele mapnaam laat zien. Dus dan krijg je zoiets:

Mijn Routes / 2017... / Duits... / Heenr... / "etc"

En als je dan met je muis op "Duits..." gaat staan, dat deze uitschuift naar volledig "Duitsland".

Dit dus om ruimte te besparen.

Bedankt, het staat in de suggestielijst.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.