Nieuw onderwerp beginnen

Maximum aan routepunt tracks

Als ik een lange ITN route opslaat als een GPX track en deze wil importeren in mijn tracks krijg ik te horen dat deze track niet groter mag zijn dan 30000 broodkruimels. Is het dan niet handig dat bij het "opslaan als" MyRoute App er dan ook voor zorgt dat er niet meer dan de maximale broodkruimels worden aangemaakt?

Of zie ik het verkeerd.

Ik hoor wederom graag van u,

groeten André

We zullen eens kijken of we het aantal trackpunten kunnen vermeerderen, we hebben een grens gesteld om de snelheid van het platform te kunnen behouden. Tracks van 1300 km zouden geen probleem moeten zijn. Dus ik weet hoe lang jouw ITN route is?

rond de 1500 km. Met 100 routepunten en slim plaatsen kom je een heel eind....

Beste André,

We gaan met de programmeurs overleggen of we het maximum aantal toegestane trackpunten kunnen verhogen naar 50,000.

Bedankt voor uw feedback!

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens.

Customer support. 

Beste André.

Het toegestane aantal trackpunten is zojuist verhoogd naar 60.000. 

Nog vele leuke en veilige ritten met MRA toegewenst! 

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens
Customer Support. 

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.