Nieuw onderwerp beginnen

Feedback na upgrade 19 en 20 februari 2017

Plaats hier je berichten over eventuele problemen na de grote upgrade van 19 en 20 februari 2017.

4 personen hebben dit probleem

Hoi Michel,

klopt het dat de viamichelin kaarten door deze update nu alleen nog voor gold members beschikbaar zijn? Zo nee, hoe kan ik deze nu vinden? En enig idee hoe lang het duurt voordat streetview weer beschikbaar zal zijn?

Groeten Tom

Michelin kaart komt vanmiddag ook voor basic gebruikers weer beschikbaar. 

Het 'verkeer' is dan weer alleen voor Gold (daar moeten wij ook voor betalen).

Hopelijk lukt de Street view vanmiddag, en anders morgen, is een behoorlijk ingreep omdat we op de achtergrond niet meer de dienst van Google Maps gebruiken.

image

1 persoon vindt dit leuk

Hoi Michel,

Ik mis de Google Maps Terrain view. Ik zie hem in het plaatje hierboven wel in de lijst staan, maar bij mij is die er op dit moment niet. Komt die wel weer terug?

Groeten, Asker

image

De verbeteringen zien er goed uit. Tevens merk ik een prestatiewinst tijdens het bewerken ook de import van Tracks gaat vlotter.

Ben wel 2 dingen tegen gekomen die minder zijn.

1. Als ik een punt verplaats wordt er in ongeveer 20% van gevallen een extra punt bij het verplaatste punt gezet. Gelukkig zijn beide punten goed zichtbaar zodat ik het direct kan oplossen maar het zou niet mogen.

2. Bij omzetten van een track naar een route heeft MyRoute nog steeds een sterke voorkeur om routepunten precies op een kruispunt/splitsing te zetten. Dit heeft als nare bij-effect bij de routecalculatie dat dit punt soms in een zijweg gezien wordt waardoor er een extra stukje bij de route aan komt.

Verder alleen maar pluspunten 

route slepen geeft een nieuw routepunt aan einde en geen tussen gevoegd punt.
Zo is een route niet meer makkelijk aan te passen.
Verwijderen routepunten uit de lijst aan de zijkant werkte ook niet meer.
Krijg de routepunten in de lijst ook niet meer van plaats gewisseld.
de editor is momenteel niet wat het geweest is met de update. 

Routelijn verslepen is reeds opgelost.

Routepunt verwijderen links in de lijst kunnen wij geen problemen vinden.

Als het nog een keer voorkomt zou je het dan weer willen melden.

Bedankt.

Route puntje is fijn snel opgelost.
Als je links de lijstweergave hebt en je klikt op een item staat in die balk rechts in het vak van het route punt een verwijderkruisje.
Als ik daar nu op klik kan ik niet verwijderen.
Wel wordt het punt in de routekaart getoond en kan je daar verwijderen.

Ik heb ook nog een aantal problemen. De link van Route importeren en Track importeren in de routelab is niet goed meer. Als je hierop klikt kom je in het beginscherm.

Daarnaast werkt het uitschakelen seizoenafsluitingen bij de HERE kaarten niet meer. Deze krijg je wel weer werkzaam als je dan eerst de route in TomTom openend en daarna weer in HERE, dan staat deze functie weer aan....

Succes met de verdere ontwikkeling van het programma...

Groeten André

Deze problemen herkennen wij niet.

Misschien wil je even refreshen, dat gaat met Ctrl + F5.

Blijft het probleem, dan horen wij graag je besturingssysteem, bijvoorbeeld Windows 10, en je browser, bijvoorbeeld Internet Explorer.

bij het net instaleren van myroute app gold kan ik de streetview knop nergens vinden waar is deze gebleven?

Zie hier alle uitleg die je nodig hebt over streetview

@Leon:

Welk OS en browser gebruik je. Wellicht dat dit er iets mee te maken heeft.

Ik gebruik Google Chrome. Zowel in Windows als Chromebook en geen probleem met de functie.

Hoi Michel,

Is al bekend of de Google maps terrain view nog terug komt, zie mijn eerdere vraag? Ik mis deze wel heel erg bij het plannen van routes in heuvelachtig gebied!

Groeten, Asker

Dag Michel, heb dit al gevraagd op gps en motor vrienden hoe het komt dat ik na betaling van gold

liftime nog altijd als basic member op mijn account sta. Ook via mail bevestiging gekregen dat de 

transactie goed uitgevoerd was. Hoe veel tijd zit er tussen vooraleer ik als gold liftime member 

geregistreerd wordt. Vriendelijke groeten Verleysen Bruno