Nieuw onderwerp beginnen

kronkelige wegen TomTom wegenkaart

Ik stel vast dat na de nieuwe upgrade bij het maken van nieuwe route het niet meer mogelijk is via TomTom Gold kaart de kronkelige wegen te wijzigen. Is dit bij iedereen van toepassing ?

1 persoon heeft dit probleem

Ik zie hetzelfde. Maar ook bij een bestaande route kun je de instelling niet meer wijzigen. De instelling voor hoogteverschillen lijkt ook niet meer te werken.

Bij mij ook. Route aangemaakt. In Tom Tom modus gezet.Toolkit gebruikt. Als ik vermijd onverharde wegen aanvink,kan ik daarna geen andere opties aanvinken. geen kronkel bijv .Je kan enkel 1 item aanvinken. 

Wordt aan gewerkt.

Bedankt 
Ik zie nu voor het eerst dat kronkel routes niet meer beschikbaar is , jammer was optie die ik graag gebruikte ! En zag dat eerste melding al vanaf 6 maanden terug is ??? Grtz Nick

Beste Nick Clabbers,

Kronkelroutes zijn nogsteeds beschikbaar geloof ik? 

Als u op 'toolkit' klikt kunt u hier de kronkelige route instellen op hoog laag gemiddeld. 

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.