Nieuw onderwerp beginnen

als ik een route maak en dan exporteer naar sygic ,dan is de route heel anders.

eerst heb ik een route met 8 waypoints gemaakt ,nadien heb ik hem geexporteetd naar de telefoon .Als ik dan myroute aap opstart ed dan op de route klik en hem ga laden in sygic , dan krijg ik een andere aangepaste route te zien.Hoe kan dit , en wat kan ik hier aan doen.

1 persoon heeft dit probleem

Sygic maakt gebruik van TomTom-kaartmateriaal en z'n eigen manier om routes uit te rekenen. Sygic heeft ook z'n eigen instellingen voor de routeberekening, die niet altijd overeenkomen met wat MyRoute-app kan. Ook kan Sygic rekening houden met verkeersdrukte (als je die optie hebt aangeschaft), iets wat MyRoute-app niet doet. Om al deze redenen kan de route in Sygic afwijken van de route zoals die in MyRoute-app getoond wordt.

Om verschillen zoveel mogelijk te voorkomen, kun je het volgende doen:

• zet MyRoute-app op de TomTom kaart (Gold functie)
  • zorg dat de route-instellingen van Sygic en MyRoute-app zoveel mogelijk overeenkomen (maak dus bijvoorbeeld géén gebruik van "Hoogte verschil" of "Kronkelige route" in de TomTom kaart, dit kent Sygic niet)
  • gebruik meer route-punten om af te dwingen dat route daar langs gaat (Sygic gaat tot maximaal 47 of 48 punten per route) 

is er ook een mogelijkheid om meer dan 47 punten in Sygic te gebruiken? of is er een makkelijke manier om via myroute app minder punten in een geimporteerde route te krijgen?

groeten Ron

De limiet van 47/48 punten zit in Sygic, daar kan MyRoute-app niets aan doen, behalve mogelijk aan Sygic vragen om die limiet te verhogen.

Om het aantal route-punten te verminderen kun je 2 dingen doen, mits je Gold-gebruiker bent:

• gebruik de optie 'Verminderen' om het aantal routepunten terug te brengen tot minder dan 48. Het nadeel hiervan is, dat de route kan gaan afwijken van het origineel.
  • gebruik de optie 'Splitsen' om de route in 2 of meer kleinere stukken op te delen. De route blijft dan wel gelijk aan het origineel, maar je moet op een gegeven moment dan een nieuwe route kiezen in Sygic. Als je dit op een natuurlijk stoppunt doet (een koffie- of lunch-stop bijvoorbeeld), heb je er weinig last van. Als je geen data kunt of wilt gebruiken op zo'n moment, kun je dit thuis al voorbereiden door de routes te laden en elk afzonderlijk te slaan onder favorieten in Sygic. Dan kun je zonder verder dataverbruik gebruik maken van de routes.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.