Nieuw onderwerp beginnen

Routepunten Copy/Paste

Hallo,

Ik heb een vraagje, ik gebruikte "vroeger" altijd Tyre en vaak deed ik routepunten kopiëren en plakken in m'n nieuwe route. Dit vond ik een onmisbare functie welke ik mis in de MyRoute-App.

Of kijk ik niet goed? Rechtsklikken geeft geen kopiëren en plakken optie maar het gebruikelijke rechts-klik-menu van de browser..........

Aangezien de makers beweren ALLE functies (en meer) overgenomen te hebben vanuit Tyre, ben ik benieuwd of iemand mij op weg kan en wil helpen.......

Groeten,

Mark

2 personen hebben deze vraag

Volgens mij is nu de manier om een kopie van de hele route te maken en daar de punten uit te gooien die je niet meer wilt.

Dat zou kunnen maar is in mijn beleving toch echt niet hetzelfde. Zeker als je gewend was om routepunten vanuit meerdere bestaande routes te kopieren en plakken in bijvoorbeeld een nieuwe.

Maar goed hopelijk komt dit nog.

Ik zie dat de mogelijkheid om routes samen te voegen op de todo-lijst staat: Meerdere routes samenvoegen

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.