Nieuw onderwerp beginnen

Route berekening

Waarom zijn de opties voor het berekenen van een route afhankelijk van de gekozen kaart? Met andere woorden, waarom kan ik , met een Gold lidmaatschap, de spannende route optie niet gebruiken bij de Here kaart? En als 2e vraag, waarom kan ik geen voorkeuren voor een berekening in mijn profiel vastleggen?

1 persoon heeft deze vraag

Als mijn info correct is worden alle routeberekeningen bij de kaart leverancier (Google, Tomtom of Here) uitgevoerd en niet bij MyRoute zelf. 

De Spannende Route functie is een Tomtom functie en wordt daarom alleen maar op de TomTom kaart aangeboden.

Je kan wel op de Tomtom kaart een spannende route maken. Dan vervolgens met de optie "Vergelijken met" de route zoals deze met de Here kaart gemaakt zouden worden er overheen gaan leggen. Dit geeft je dan de mogelijkheid om de route op de Here kaart gelijk te trekken aan de TomTom kaart.

Wat betreft punt 2. Ik zou ook graag willen dat meer in het profiel vast gelegd kan worden. Ik hoop dat dit in de nabij toekomst mogelijk wordt. Ik gebruik MyRoute vanaf het moment dat het voor het publiek beschikbaar kwam (nu bijna 2 jaar geleden). Er is in die tijd heel veel gesleuteld aan MyRoute. en ook heel veel daarvan is positief. Daarom denk ik dat opslaan in het profiel ook nog wel gaat komen.

1 persoon vindt dit leuk
Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.