Nieuw onderwerp beginnen

Sorteren van routes

Standaard worden de routes gesorteerd op 'Laatst gewijzigd'.

Je kan bijvoorbeeld wel op 'Naam' sorteren, maar als je de pagina verlaat, dan wordt de eerstvolgende keer weer gesorteerd op 'Laatst gewijzigd'.

Het zou mooi zijn als MyRoute-app je voorkeur onthoudt.

Gr. Peter

6 personen vinden dit idee leuk.

Dat zelfde constateer ik. In de bibliotheek zoek ik ook op titel en niet op verschijnings-datum.Vooral lastig wanneer de routes moeten worden gezocht op een android 5.5" tablet. Hierop is geen sorteer mogelijkheid aanwezig, dus moet ik net zolang scrollen tot ik de gezochte route vind. Overigens veel plezier van dit programma

Groetjes

Jan

Ik werk meestal met Dag 00 als formaat in de naamgeving van routes, om zo bijvoorbeeld langere reizen te plannen. Voor het overzicht zou het handig zijn om de laatste gekozen sorteeroptie op te slaan mijn voorkeur hebben.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.