Nieuw onderwerp beginnen

route niet zichtbaar of te bewerken wanneer er aanhalingstekens in de naam zitten (naam gelukkig wel aan te passen)

Met wat collega's ben ik een route aan het plannen om te rijden, we zitten inmiddels op versie E van een bepaalde route. Om wat duidelijkheid te krijgen wilde ik er een titel achter zetten. en ok, het was ook voor de gein. 

Ik kreeg echter de melding dat mijn collega's er niet in konden en ik kon de route zelf ook niet openen en bewerken. Ik heb een web-achtergrond dus mijn eerste vermoeden was dat de aanhalingstekens een probleem zouden kunnen zijn. De aanhalingstekens heb ik uit de naam gehaald en nou kunnen we er weer in. 

Het zou relatief simpel moeten zijn om aanhalingstekens wel te laten werken of om een melding te geven op het moment dat er tekens in een naam worden gebruikt die niet kunnen. Zou het gebruik in een aantal gevallen kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Sybren Tancock (zeer tevreden gebruiker!!!)

Ik heb het gelijk even doorgegeven aan de developers! 
Bedankt voor het melden! 

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.