Nieuw onderwerp beginnen
Opgelost

Slepen van routes naar Mappen lijkt niet te werken?

Ik probeer via de PC dmv Drag&Drop routes te verplaatsen naar mappen om mijn routes te sorteren. Maar dit werkt niet, ook zie ik geen mogelijkheid in de route eigenschappen om deze te verplaatsen naar een map.

Via mijn iPad kan ik de meeste routes wel slepen en in mappen sorteren, maar als een route een te lange naam heeft, dan werkt dit niet?? De regel lijkt te hoog voor de map waar deze in moet, bij gelijke hoogte van de regel, dan werkt het wel?

IMG0639.PNG
(247 KB)

1 persoon heeft dit probleem

Ja, ik had hetzelfde. Kon routes (met namen die niet op een regel pasten) niet slepen naar een map "Zomertour 2017". Heb toen die map hernoemd als "Zomertour 2017 met tijdelijk een hele lange naam die niet op een regel past" (letterlijk). Daarna ging het verslepen prima. Vervolgens de map weer hernoemd naar "Zomertour 2017". Beetje gedoe, maar het werkt.

Dank voor de tip! Probeerde zojuist weer eens via de PC de Drag&drop uit te voeren en nu werkte dit wel. Daarmee zonder tekst aanpassing toch alle routes naar de juiste map kunnen krijgen.

Ik heb hier ook last van, behoorlijk eigenlijk. Het is ook niet een consistent probleem, het ene moment kan ik een route verplaatsen naar een map en even later niet meer. 

Of ik wil begrijpen waarom dit zo is, of ik zou willen hebben dat het werkt....?

Ik dacht dat het bovenstaande was opgelost (heb een tijdje geen enkel probleem ervaren met het verslepen van routes of tracks naar mappen), maar het "probleem" keert nu weer terug (??). Hetzelfde op de mobiele app.

Herkenbaar. Gebruik Mozilla en tot nu toe nooit problemen, maar kan nu geen enkele map meer gebruiken om routes naar toe te slepen. Hopelijk volgt er snel een oplossing!

Heb het wederom gemeld bij de developers! 

Excuses voor het ongemak.

Het aanpassen van de naam van de route wilt soms nog wel eens werken. 

Is er al nieuws over dit issue. Heb er ook last van.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.