Nieuw onderwerp beginnen

Routes en Tracks samenvoegen in één map structuur

Ik zie niet helemaal wat de meerwaarde is om Routes en Tracks in aparte mappen structuren te bewaren.

Ik maak vaak mappen per "evenement" en maak routes en daarvan tracks. Beiden wil ik exporteren zodat iedereen de keus heeft op een track of op een route te rijden. 

Door de splitsing tussen routes en tracks in MyRoute app is het omslachtig om een goe dvoerxzicht te krijgen. Je bent steeds aan het switchen tussen de Route paginas en de Track paginas.

Los daarvan is er technisch gesproken niet zo heel veel verschil tussen een route en een track ....

Het zou makkelijker zijn als er één structuur is waarin zowel routes als tracks kkunnen worden opgeslagen / geimporteerd. Een kleine uitbreiding om "alleen track" of "alleen routes" te laten zien komt de mensen tegemoet die wel de scheiding graag zien.

1 persoon heeft deze vraag

Ik zelf snap niet waarom dat het zo anders behandeld wordt ook bij het up/loaden ben je mis kan je opnieuw beginnen.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.