Nieuw onderwerp beginnen

route problemen

Heb tomtom 400 en gebruik myroute app en ben gold member.

Heb tracks gemaakt en met de Tomtom kaart en opgeslagen om mijn TT.
Diverse routes gemaakt naar Luxemburg en Duitsland.
na het overzetten blijkt dat de track niet helemaal overeen komt met de TT 400.
Wat gebeurt er als je een track maakt waarbij deze zich kruist of bijna kruist.

Als er ergens een weg afgesloten is of onbegaanbaar zal normaal gesproken de TT de makkelijkste manier zoeken naar de track toe. Maar als deze ergens zich kruist of in de buurt uitkomt zal hij niet de route oppakken maar ziet de TT de track en stuurt je naar dat deel wat je al gereden hebt. de mogelijkheid op de TT400 is dan om de route opnieuw op te starten waarna je de keuze hebt op terug te gaan naar het begin punt of rij naar track. Dit is me meerdere malen overkomen.
Moet er wel bij zeggen dat met het maken van de track ik altijd zoek naar bijzondere weggetjes. Uiteraard zal ik deze vraag ook bij TT neerleggen maar vraag me af of vanuit myrouteapp er een oplossing is.

heb verschillende routes gemaakt die met een veerboot over de rivier gaan ,maar de hero kaart gaat er niet overheen rijdt helemaal terug ,ook als aan bijdekanten een route punt plaats, it gebeurt ook met tom tom kaarten ,klik je op google maps die gaat wel met de veerboot.

doe ik iets verkeerd.

Heb mijn betoog tijd gelden geplaatst en meende dat vanuit myroute wel een antwoord zou komen maar niet dus.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.