Nieuw onderwerp beginnen

na opslaan in my drive is hij niet zichtbaar in my drive

Hallo,

Ik heb mijn route nu een aantal keren opgeslagen in My Drive. Na het openen van My Drive zie ik de route echter niet bij mijn andere routes staan. Ik heb de route nu via de connector op mijn TT40 gezet. Ik wil dit echter ook via de cloud kunnen doen. Waar doe ik iets fout.

Met vriendelijke groet,

Ronald de Vries

1 persoon heeft dit probleem

Idem hierzo...

Met vriendelijke groet,

Paul van der Marel

Het zelfde verhaal.

Ik zie mijn route wel in de TomTom (410) zelf (Track-'routenaam'), maar kan deze niet met de PCapp MyDrive, de Webapplicatie of aangesloten via USB terugvinden. Is er een manier om te controleren of deze goed is aangekomen, behalve op de TomTom zelf?

Groet,

Adrie

Beste Heren,

Er is een tijdelijk probleem met routes verplaatsen via MyDrive. 

De routes die u verplaatst naar MyDrive komen wel op de TomTom terecht. Allen ze zijn niet vindbaar op MyDrive zelf.
Het kan wel even duren voordat de route in je TomTom staat, er zijn 2 opties om dat te versnellen:

1) TomTom uit en aanzetten.

2) Als dat niet lukt, dan: In je TomTom naar TomTom Services > Klikken op MyDrive > Klikken op 'Stop met synchroniseren' > Bevestigen > Daarna opnieuw aanmelden > Email adres is meestal al ingevuld > Wachtwoord invullen > Klikken op 'Meld je aan' > Terug naar menu en klaar.

Ik durf niet te zeggen wanneer het probleem weer helemaal is opgelost maar dit is voor nu de situatie. 

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app.

een tijdelijk probleem, het speelt nu al meer dan 2 maanden. word hier nog aan gewerkt?

2 personen vinden dit leuk
Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.