Nieuw onderwerp beginnen

In welk bestandtype staat de route ?

Als ik een route maak of wil gebruiken als route uit de bibliotheek dan komen er routepunten in de route te staan.

Myrouteapp slaat de gemaakte route automatisch op in "Mijn Routes".

Steeds meer routes worden gemaakt als routetrack ( GPX ) .

Hoe kan ik zien of de route die ik gemaakt heb een routebestand is met routepunten of dat het een track is? als ik open staan er altijd routepunten in. Het zou in mijn optiek handig zijn als je de route kunt opslaan in een bepaald bestandformaat en je aan de extentie kunt zien welk bestand het is. Vooral als je een route maakt voor een groep rijders met verschillende nav systemen kun je dan de route ook "opslaan als" in het juiste bestand voor het nab systeem.

Nu moet je het bestand downloaden en bijv met Tyre opslaan op je computer.

André

1 opmerking

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.