Nieuw onderwerp beginnen

Route in Myapp in juiste TomTom kaart is anders als in TomTom gezet wordt

Hallo,

Als ik een track heb gemaakt voor mijn vakantie reis dan is die 1136 km. Zet ik die track over via Mydrive ( dus in Myroute App ). Komt hij netjes op tom tom te staan maar is dan ineens 1246 km. dus de TOMTOM zet de track niet één op één over. Hoe kan dat , daar maak ik toch een track voor ????

heb je deze in de TT kaart of G maps daar kan eventueel het probleem in liggen

straten die de een wel kent en de andere niet

Hallo Peter str,

dat kan het niet zijn want ik heb myroute app in TomTom kaart staan en mijn nagelnieuwe Tomtom rider 450 heeft de nieuwste kaart.

Op my route is de afstand 1130 km en zodra ik deze als track ( wat ook het advies is van Myroute ) inlaad in mijn tomtom is de route ineens 1246 km en dat vind ik erg vreemd. Er staan in de oorspronkelijke route ook niet echt heel veel punten dus die heb ik echt goed ingezoomd en netjes op de weg gezet dus naast de weg kan het ook niet zijn.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.