Nieuw onderwerp beginnen

Navigeren sygic alleen voor Gold?

Goedendag. Ik heb een route gemaakt via de PC en deze via 'tracken' geopend op mijn smartphone (android). Als ik daarna wil navigeren (via Sygic) komt de volgende melding: Navigeren SYGIC (max. 47 routepunten) (gold).

De route heeft maar een paar punten dus dat is het probleem niet. Iemand een idee waarom het niet werkt? Je hoeft toch niet direct Gold member te zijn om een route te kunnen navigeren?

2 personen hebben dit probleem

Nu een upgrade gedaan naar GOLD (proefperiode) maar het werkt nog steeds niet. Moet de app opnieuw geinstalleerd worden op android?

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.