Nieuw onderwerp beginnen

Pakt route niet op als je verkeerd bent gereden

Route wordt niet opnieuw berekend als je verkeerd bent gereden,

3 personen hebben deze vraag

Klopt, heb ik ook gemerkt

Er wordt wel degelijk een nieuw route berekend (Althans bij mij) alleen zie je dit niet duidelijk op je scherm

Vandaag een route naar Duitsland gereden, totaal twee keer verkeerd gereden(expres) er blijft dan de weergave herberekenen op het scherm staan. Wat helpt is, route wissen en opnieuw de route opstarten, dan werkt het weer naar behoren. Vrder viel me op dat de App een andere route rijdt dan de Tom, ik had beide aanstaan naast elkaar,er zat op een route van A naar B een verschil van 2 km in. Frans Nijhuis

Beste gebruikers,

Willen degene die last hebben van het probleem dat de route niet correct/automatisch herberekend alstublieft erbij zetten om welke mobiel het gaat? 

Android is duidelijk maar wat is het type/merk mobiel? Alleen wanneer dit bekend is kunnen de developers aan de slag met het actief zoeken naar een oplossing waarom het bij sommige telefoons wel werkt en bij andere weer niet. Ik hoor graag van u allen! 

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app

1 persoon vindt dit leuk
Samsung s6
JA

Samsung Xcover 4

Beste allemaal, 

Dankzij een team van top developers staat er momenteel in de Play Store een nieuwe update klaar die dit probleem moet oplossen. 

Ik hoor graag of dit het geval is! 

Mocht u niet willen wachten tot uw telefoon de update automatisch doet, dan moet u even naar de Playstore gaan en daar even controleren op updates. 

Er is ook een changelog post gemaakt: http://ondersteuning.myrouteapp.com/support/solutions/articles/12000035007-android-app-updates

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app

Top de route wordt nu herberekend,en pakt de route weer op.