Nieuw onderwerp beginnen
Beantwoord

iOS offline kaarten downloaden werkt niet

Hij blijft hangen als je klikt op offline kaarten. Hij blijft nadenken. Gelukkig kun je wel op terug klikken.

Beste antwoord
Bij mij zelfde probleem heb alles wat op de achtergrond mee loopt opgeschoond de myroute app opnieuw opgestart nu oke

4 personen hebben deze vraag

Zelfde probleem als de voorganger. Downloaden van offline kaarten blijft op ~25% hangen
Idem. Blijft alleen maar laden. Geen voortgangstatus.
Bij mij lukt het wel.
Blijft al uren kaarten laden. Downloaden lukt tot nu toe dus niet
Na een half uurtje proberen gestopt. Laden van de kaarten lijkt niet te werken.
Hier lukt het ook niet ... en helaas lukt het uploaden van een bijlage (screenshot) ook niet, bij het aanklikken van de foto-bibliotheek gaat de app terug naar het hoofdscherm.
Downloaden kaarten is ineens gelukt. Ging lekker snel vanuit overzichtelijk menu
Antwoord
Bij mij zelfde probleem heb alles wat op de achtergrond mee loopt opgeschoond de myroute app opnieuw opgestart nu oke

1 persoon vindt dit leuk
Bedankt Cor. Goede tip. Het werkt nu

"Bedankt Cor. Goede tip. Het werkt nu" Zelfde probleem bij mij. Na het opnieuw opstarten werkt het downloaden van de duitsland kaart wel, echter daarna kan ik geen andere kaart meer binnen halen. ook niet na het opnieuw opstarten iphone 6. Niet echt handig ......!

Nu maar als alternatie de gehele europa kaart gedownload.

Tip van Cor werkte. Alles afsluiten, myroute app opnieuw opstarten en de kaart werd gedownload.
Ik kon in eerste instantie ook geen offline kaarten downloaden maar met herstarten van de app werkt dat wel. Na het downloaden van een gebied kan ik geen tweede download starten, de melding is dat er al een download bezig is wat niet het geval is.

Ik weet niet wie deze vraag als "answered" markeert, maar ondanks dat het met gedoe werkend te krijgen is, werkt het allerminst zoals het hoort. 

Beste mensen,

Ik heb het antwoord van Cor gemarkeerd als een oplossing voor dit probleem.
De developers gaan er natuurlijk alsnog mee aan de slag. 

Heb het probleem op de lijst gezet van de developers en allemaal heel erg bedankt voor het melden van het probleem.

Een extra pluim voor Cor op dit moment voor het achterhalen van een tijdelijke oplossing en deze dan ook te delen met de rest, top! 

Probeer de reacties bij dit onderwerp te houden, ik heb 1 reactie verwijderd wat een suggestie betrof over iets heel anders. 
Deze suggestie heb ik ook op de lijst gezet maar om chaos op het forum te voorkomen wil ik graag dat alles bij één onderwerp blijft. 

Ik kan de forumposts ook sluiten (hier en daar zal ik dat doen) maar ik vind het belangrijk dat iedereen gewoon met elkaar in overleg kan en dan komen er vaak oplossingen zoals Cor nu gevonden heeft.

Allemaal heel erg bedankt voor het meedenken en delen van uw probleem.

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app