Nieuw onderwerp beginnen

Bevindingen: 05 September

1. UitZoomen gaat te snel terug tijdens de navigatie, verzoek om dit in te stellen 2. Meerdere mappen in queue zetten? (WitteLayout overigens niet naar wens) 3. App crashte als ik 'Route punten' bleef skippen! 4. New Moment, venster wordt niet goed weergegeven(rechterZijbalk valt weg) 5. Had screenshots genomen van bovenataande punten, kreeg geen toegang tot mijn foro's om deze mee te sturen. Ging terig naar het menu en was mijn Post kwijt :/ 6. Versie nummer ontbreekt in de app-info, wel gewenst bij rapporteren van bevindingen. 7. Houst svp rekening met de mensen die handsvhoenen aan hebben. Knop grootte ed) Tot nadere info, Gebruik zelf Sygic. Helaas net terug van 8 dagen Alpen rijden, test hem wel verder in de auto! 珞 Groet, Huib
1 opmerking

Beste Huib, 

1. Hier wordt door de developers aan gewerkt. 

2. Suggestie op de lijst gezet van de developers, bedankt !

3. Bug doorgegeven aan de developers !

4. Lay-out is met een nieuwere update als het goed is aangepast! 

5. Dat is een foutje van het forum zelf, genoteerd in een andere bug lijst (niet die van de navigatie-app).

6. Het versie nummer kunt u vinden bij "instellingen". (het tandwieltje in het hoofd menu)

7.De developers proberen zo veel mogelijk rekening te houden met mensen die de app gebruiken op de motor/met handshoenen aan. 

Heel erg bedankt voor het doorgeven van al uw bevindingen. Ik reageer vrij laat op uw post (excuses hiervoor!) maar het is een tijd geleden al genoteerd door de developers en mijzelf. 

Ik ga de post nu sluiten om te voorkomen dat er reacties komen met daarin andere bevindingen/suggesties/problemen. 

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app