Nieuw onderwerp beginnen

Oriëntatie kaart

Kaarten geraken  niet georiënteerd tov mijn locatie.  Zelfs wanneer ik stil sta blijft de kaart zich verschuiven tov mijn positie.

App is geïnstalleerd op Iphone6+

Hetzelfde probleem. GPS positie is niet stabiel, verschuift op kaart zonder dat ik me verplaatst
Zelfde probleem op iPhone 6s. Als er opnieuw een route wordt gepland is het vertrekpunt wel correct. Zodra de navigatie gestart wordt blijft de kaart doorlopen op een punt lang geleden. Ook na geforceerd sluiten en opnieuw opstarten blijft dit probleem bestaan.
Dit doet zich blijkbaar niet meer voor als je de app niet via testflight maar rechtstreeks via Navigation opent. Zou dut de reden kunnen zijn?
Breine, de twee manieren geprobeerd en inderdaad, zelfde ervaring hier. Was me eerder nog niet opgevallen omdat ik de app altijd rechtstreeks open. iPhone 6.

Beste Mensen, 

Dit is reeds opgelost. 

Je hoeft de app alleen maar via Testflight te installeren, zodra dat gedaan is kan je hem gewoon openen zoals elke andere app.

Ik het forum bericht nu sluiten om ervoor te zorgen dat er geen reacties komen van gebruikers die geen betrekking hebben op het originele bericht.

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app