Nieuw onderwerp beginnen

Kan route niet berekenen

App kan bestaande route uit my-route app niet berekenen. Het betreft een geïmporteerd Trf bestand. De waypoints worden wel getoond. In de my-route app wordt de route wel getoond. Bijna alle andere routes worden wel berekend.

1 persoon heeft deze vraag

Als ik de route van rijden op fietsen zet gaat kan hij de route wel berekenen. Probleem van het kaart type?
Het hierboven beschreven probleem heb ik ook. De "oplossing", route wijzigen in een fietsroute, werkte ook bij mij. Ik had de route aangemaakt met de TomTom kaart en de optie kronkelige route, mogelijk dat hier een probleem zit.
Gemaakte route kam niet berekend worden op motor. Wel op te voet en op de fiets. Her lijkt me niet de bedoeling om bij een tocht met de motor over fietspaden door bossen te gaan rijden. Dit maakt voor min op dit moment de app nog niet goed te gebruiken. Routes zijn in trf opgeslagen op my route app.
Deed het nog een van de 2 gemaakte routes! Nu beiden niet meer. Paar keer verwijderd van de computer. Opnieuw in Trf geüpload in de computer. Zelfs al een 2e versie van een route opnieuw “ gebouwd”! Nada niente nax niks. Steeds de melding kan niet berekenen ga naar instelingen of ga terug. En dan?? Alle switchjes die er thans zijn uitgeprobeerd. Lopen en fietsen lukt. Maar daar heb ik niets aan met de motor. iOS 11 iPhone 7. Op computer my route app. En nu??

Beste mensen,

Het probleem met trf bestanden is reeds genoteerd en op de lijst gezet van de developers. 

Excuses voor het ongemak. 

Bedankt voor het melden van het probleem, ik ga de forumpost nu sluiten om te voorkomen dat gebruikers in de reacties suggesties of problemen gaan posten die geen betrekking hebben op deze post. De developers gaan ermee aan de slag! 

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app