Nieuw onderwerp beginnen

MRA geeft verkeerde GPS positie aan

Heb het al als ticket ingeschoten, maar nu dus ook hier : Heb MRA uitgeprobeerd op Siciliƫ door een eigen route in te laden. MRA leek in een soort demo stand te staan. De GPS positie klopte totaal niet en de pijl liep door op het moment dat ik stil stond. De pijl volgde de track die ik ingeladen had, maar op een totaal ander punt. Dit gebeurde nadat ik een tussenstop had gemaakt van een uur of twee en door wilde navigeren. Ook het opnieuw inladen van de route en aangeven dat ik wilde navigeren znder eerst langs het beginpunt te gaan loste het niet op. Ik heb een iPhone. Heb ook nog een andere navigatie app (Waze) op dat moment geprobeerd en die deed het wel gewoon. Dus ik had GPS en internet verbinding.

1 persoon heeft dit probleem
1 opmerking

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.