Nieuw onderwerp beginnen

Bluetooth issues

Eindelijk de nieuwe applicatie eens op de motor kunnen uitproberen i.p.v. vanuit de wagen..

---

Navigatie geopend > route geselecteerd > bluetooth op iPhone 6 aangezet > headset SENA SMH5-FM aangezet > resultaat: geen gesproken instructies

Alles gesloten en losgekoppeld. 

Nadien:

Eerst headset met iPhone 6 verbonden > applicatie Navigation geopend > route geselecteerd > resultaat: ja hoor... wel instructies.

Misschien toch ergens een bugje?

---

Verder nog iets heel belangrijks voor mij. Ik heb als intercom systeem een SENA SMH5-FM en luister constant naar de radio. De instructies van mijn TomTom krijgen voorrang op de radio en onderbreken de radio dus. Deze van Navigation bij MRA niet. Als ik dus naar de radio luister krijg ik geen instructies door. Is het mogelijk dit aan te passen? 

Inderdaad Bluetooth schakelt op de helmzet uit na eerste instructie maar als ik op de telefoon een nummer uit mijn album opzet dan werkt het wel want dan word Bluetooth niet meer uitgeschakeld, dus ben je wel verplicht naar muziek te luisteren bij instructie krijgt deze dan  inderdaad voorrang en gaat automatisch de muziek wat zachter, misschien kun je het volume van de muziek wel uitzetten bij de telefoon en dat je dan alleen instructie krijg! 

Beste Bart DM en Hans. 

Ik heb dit probleem op de lijst gezet van de developers. 

De developers zijn continue bezig met het verbeteren van de app, zo ook de gesproken route-instructies. 

Voor nu is het inderdaad zo dat de bluetooth headset eerst verbonden moet worden met de telefoon alvorens de app te starten. 

De suggestie om muziek te luisteren of radio te luisteren tegelijkertijd met de gesproken route-instructies staat op de lijst van de developers. 

Bedankt voor het doorgeven van uw bevindingen! 

Ik het forum bericht nu sluiten om ervoor te zorgen dat er geen reacties komen van gebruikers die geen betrekking hebben op het originele bericht.

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app