Nieuw onderwerp beginnen

Kaarten laden in een keer

Ik vind het eerlijk gezegd een heel gedoe om al die kaartdeeltjes binnen te halen. Kan West-Europa niet in 1 keer of tenminste op landniveau, zoals bij de kleine landen? Of doe ik iets verkeerd? Gr. Dirk

1 persoon vindt dit idee leuk.

Als je de kaart van Duitsland wil laden krijg je diversen regio's. Deze regio's zeggen mij soms niks. Op bvb een platte grond van Duitsland aanklikken weet ik het wel en ik denk vele met mij. In de regio's kunnen de namen ook verwerkt worden. En voor je de kaart gaat laden de optie krijgen waar je hem wilt plaatsen. In je geheugen van je telfoon of SD kaart indien aanwezig. Handig voor de beginnende gebruiker.
Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.