Nieuw onderwerp beginnen

Welke routes zichtbaar om te gebruiken

Een smartphone blijft gewoon een klein en relatief onhandig ding als productief wil zijn. 

Als je in de app een route wil selecteren is de volgorde gebaseerd op de laatst gewijzigde routes. Is niets mis maar deze routes kunnen heel goed routes zijn die je aan maken bent voor een komende vakanties. Hierdoor worden de route(s) die op korte termijn rijden wil verder naar onderen in de lijst gedrukt. Sorteren op volgorde lost dit probleem eigenlijk ook niet op.

Wat een mogelijkheid zou kunnen zijn is dat je in de eigenschappen van de route kan aangeven dat de route nog wil rijden (op korte termijn). Dit zorgt ervoor dat deze routes in de app altijd bovenaan blijven staan. Dit wel gebaseerd op dezelfde sorteermethode als de overige routes.

Als je een route "vrij" hebt gegeven om te rijden moet dit in de lijst van routes in MyRouteApp zichtbaar zijn. Door bijvoorbeeld het icoon (motor, fiets, wandelen) links van de routenaam blauw te maken.

1 opmerking

Bedankt voor het doorgeven van uw suggestie. De developers zijn zich ervan bewust dat er een vraag is naar een manier van orde houden in de lijst van routes. Ik weet niet hoe de developers dit gaan oplossen maar ik heb uw suggestie op de lijst van de developers gezet. 

Ik ga de forumpost nu sluiten om te voorkomen dat gebruikers in de reacties suggesties of problemen gaan posten die geen betrekking hebben op deze post. Nogmaals bedankt voor het doorgeven en de developers gaan ermee aan de slag!

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app.