Nieuw onderwerp beginnen

Afslag gemist, daarna route volledig kwijt

Afgelopen zondag 24-9 route, Duitsland kleven, kalkar gereden, in kleve 1 afslag gemist. Daarna route volledig kwijt en kon deze ook niet meer oppakken. Ook gps leek de weg kwijt, reed op een B weg en nav gaf aan A73!

Had afgelopen zaterdag dezelfde ervaring. Ik had de hele dag al gereden in landschap modus en na de afslag gemist te hebben was de GPS ook niet accuraat en ging het scherm over in Portret modus !

Overigens was dit voorval met versie 1.0.0.11

Beste Mensen,  

Bedankt voor het delen van de bevindingen. 

Ik heb de bugs doorgegeven aan de developers. Probeer iets uitgebreider te vertellen wat er precies gebeurde toen het mis ging. 

U schrijft over 'route volledig kwijt', bedoelt u hiermee dat de route niet meer opgestart kon worden? Of gaf het pijltje gewoon een compleet andere plaats aan? Wellicht kunt u proberen (als dat gaat tijdens het rijden) om de app volledig te sluiten en opnieuw te openen. 

Er zijn grote verbeteringen aangebracht bij het hercalculeren van de route, deze zullen zeer binnenkort live gaan. 

Nogmaals dank voor het delen van de bevindingen. Ik het forum bericht nu sluiten om ervoor te zorgen dat er geen reacties komen van gebruikers die geen betrekking hebben op het originele bericht.

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app