Nieuw onderwerp beginnen

Routepuntennummering verschil kaart en lijst

Als je een route laad in de navigatie is je huidige plaats waar je staat punt nummer 1 en begin van de route wordt dan punt 2.

Als je dan naar de route bewerker gaat is daar punt 1 weer de eerste van de route en je vertrekpunt staat er niet bij.

Zo krijg je dus als je een routepunt op de kaart ziet wat je wilt verwijderen je 1 nummer lager uit de lijst moet verwijderen.

Als je het weet is het te doen maar de eerste keren best klooien.

Dus verkeerde punten eruit gedaan.

De lijst zou punt 1 als huidige locatie mogen blijven vermelden. Dan sluit het aan met de kaart. Maar als je een uitdraai van de route uit myroute-app meeneemt is het wenselijk dat die nummering synchroon loopt.

Ook bij samen rijden met andere tomtom rijders gebeurt het wel dat we stoppen en dan zeggen je kan route punt 15 verwijderen of overslaan.

Dan moet nummering een vast gegeven van de route blijven.

1 persoon heeft deze vraag
1 opmerking

Beste Leon,

Bedankt voor het doorgeven van uw bevindingen. Ik heb ze direct op de lijst gezet van de developers. 

Ik snap dat het verwarrend is dat er een nieuw routepunt komt die dan vervolgens niet zichtbaar is in de routebewerker. 

Ik heb een link naar deze forumpost geplaatst bij de aantekening naar de developer. 

Dus ze kunnen altijd contact met u opnemen of uw bericht lezen. 

Ik het forum bericht nu sluiten om ervoor te zorgen dat er geen reacties komen van gebruikers die geen betrekking hebben op het originele bericht.

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app