Nieuw onderwerp beginnen

Wonderlijkheden

Gisteren een route gereden die ik via de website had toegevoegd aan mijn account. Laat ik beginnen met positief. Ik kon vanuit huis zo beginnen te rijden terwijl de route daar niet start. Hij pakte de route ook zonder probleem over toen ik daar aankwam. Het scherm ziet er goed uit (snelheid een beetje kleine cijfers) en je hebt een goed idee van wat er op je af komt. Hulde!

Dan het zuurtje: na enige tijd rijden wilde de app dat ik linksaf het weiland in reed voor een paar honderd meter en dan weer terug en verder. Overslaan van punten hielp niet. Dit gebeurde verderop in de route (bijgevoegd) nog een keer. Er liep op dat punt niets wat op een weg of pad leek. Gewoon in the middle of nowhere dus.

Af en toe dacht hij dat ik afweek van de route (was niet zo) en herberekenen duurt dan best lang. Terwijl ik dus de hele tijd op de blauwe lijn rijd....

Uiteindelijk kwam ik bij Ommen aan. Ik denk bij punt 32. Daar stuurde hij me naar Zwolle. De route naar rechts zag ik niet. Ik zag wel op het scherm een stukje route ter rechterzijde van mij (terwijl ik dus richting Zwolle reed) en ben daar heen gereden. Toen ik weer op het blauwe lijntje reed bleef hij maar een het herberekenen en wilde me steeds de tegengestelde richting sturen. Uiteindelijk ben ik toen gestopt en ben naar huis gereden....

gpx
IMG4911.PNG
(149 KB)
1 opmerking

Beste Peter Baasch, 

Bedankt voor het delen van uw bevindingen. Erg vervelend dat het uiteindelijk niet helemaal wilde lukken. 

Zoals u aangaf ging het eerst goed en daarna niet meer. Wat ik denk dat er gebeurde is dat de navigatie het idee had dat u een routepunt heeft gemist. 

Daarom wilde de navigatie u daar naartoe herberekenen maar dat is natuurlijk niet wat u wilt. 

U gaf aan dat de knop 'overslaan' geen oplossing bood, dat is erg vervelend. De developers zijn nog hard aan de slag met het verbeteren van het navigeren, vooral wanneer de gps connectie een beetje wegvalt moet het natuurlijk niet zo zijn dat de navigatie u terugstuurt naar de routepunten. 

Nogmaals dank voor het delen van uw bevindingen, de developers zijn ermee aan de slag !

Ik het forum bericht nu sluiten om ervoor te zorgen dat er geen reacties komen van gebruikers die geen betrekking hebben op het originele bericht.

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app